{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انشاالله که هیچ موقع نیوفتی..👍🤙👌🤟

انشاالله که هیچ موقع نیوفتی..👍🤙👌🤟
دیدگاه ها (۰)

#فقط خدا..

مواظب اندازه هاباشیم...

#ویسگون #خدا..

سلامتی روزگار و غمش..#مطیع سرنوشت🔥💔#

استری کیدز

راستی من دو شخصیت دارم اولی خوبه بپا گیر دومی نیوفتی

من میخواستم نگه دارمت که از چشمم نیوفتی اما تو داشتی میدویدی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط