{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرف‌های زیادی برای گفتن بود، اما دلیل‌های‌ بیشتری برای نگ

حرف‌های زیادی برای گفتن بود، اما دلیل‌های‌ بیشتری برای نگفتن.
دیدگاه ها (۰)

آفرین که به حرف بابات گوش کردی!😂🫣

حیحح😂

موافقم....

شبی میروم آرام ساکت ..بی سر و صدا فقط لطفاً به دیدنم بیاید ....

*🛑احتمالاً دو طرف خسارت های مادی و انسانی زیادی دیدن که هیچ ...

روز بیست و خورده ای

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط