{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سطخ استرس و اضطرابم😂🤦

سطخ استرس و اضطرابم😂🤦
دیدگاه ها (۹)

وقتی ی ذره بع دخترا رو میدی 😐😅

اولین قدم برای تأسیس باشگاه خودم 😅🤪

.#repost #کافه #پارتی #موسیقی_زنده #موسیقی #عاشقانه #جدایی #...

،شبی رها میکنم این جهان پر اضطرابم را🤫✈️🖤

خب دوستان الان جام تو تیمارستانه::gacha club::gacha life::new post

قدری که برای این استرس کشیدم برای امتحان ها استرس ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط