{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سعی کن خودتو نجات بدی تو زیبا تر از این هستی که بخوای افس

سعی کن خودتو نجات بدی تو زیبا تر از این هستی که بخوای افسرده بشی
دیدگاه ها (۰)

اونایی که مثل من این حس رو تجربه کردن تو کامنتا تایید کنند

چرا از من فیلم گرفتین ها ؟

درخواستی

وای خدا 😂

به خودت یادآوری کن :زندگی بدون چالش، محاله این تو هستیکه بای...

تو هر شرایطی ک هستی سعی کن لب خندون بزنی

وقتی عصبانی هستی. خودتو کنترل کن عزیزم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط