{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم‌چیکار کردم‌که حقمه اینه...😔🖤💔💔💔💔

نمیدونم‌چیکار کردم‌که حقمه اینه...😔🖤💔💔💔💔
دیدگاه ها (۲)

۲۳:۲۳ساعت هم‌تنهاییمو به رخم میزنه ....😔💔💔

دس خوش...😏😏😏

اشکال نداره‌رفتن‌ خدا پشت و پناهت من‌حسود و بخیل نیستم موفق ...

ایشالله....😢😔🖤💔

بالاخره بی‌نتی تموم شد..موضوع اینه الان که به بی‌نتی عادت کر...

جدیدا نمیدونم چیکار کن_

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط