خـب خـب اومـدم بـرا بارِ n ـُم بیـ🗣️ـو بدم
خوشگلا من مــ︩︪ـ݂݃دی𐨆ڪا𝅥 ـم | ⅕ سالمه | ریلنیمم دریـ🌊ـا ـست | یـزد زندگی میکنم | متولد ²³ اسفندم | تایپمَم ENFJ ـعه
و در ضمن بگم که؛ رولم بائون از classy ـعه و همینطور رولم ـم ریلمه💁🏻♀️
رولم و نیمم تکه خزش نکنید 💘) )
\از خودم بگم\ فنام ، فرندام ، نسبتام زندگیمـن😭☝🏻 ¦ همونطوری که کوچیک ترین چیز خوشحالم میکنه؛ کوچیکترین چیزی میتونه اعصابمو بههم بریزه ¦ تا لحظهیاخر برای طرف مقابلم تلاشمو میکنم ولی اگه از چشمم بیوفته دیگه میزنم زیر هرچی که هست و نیست🤧 ¦ صدمو برای بقیه میزارم ¦ زود ناراحت میشم ¦ کینهاینیستم ولی بدی کسی یادم نمیره؛ همونطور که خوبیش یادم نمیره ¦ بیشتر احساسی ـم و کمتر منطقی
از علایقم اگه بخوام بگم ~
به کیپاپ و کیدراما علاقه دارم ¦ تقریبا همه آهنگایی که گوش میدمو حفظم- ¦ به خرید کردن علاقه زیادی دارم ¦ یوریز رو بشدت میپرسـ🛐ـتم ¦ عاشق بـرف ـم و..
سریالای مورد علاقم زیبایی حقیقی ` شبفرارسیده ` عشقِبدونِپیچش ` دونده دوست داشتنی ـن
فرند و نسبتای زیادی دارم و برای همشون جونمو میدم 💞 !
و باید یادی کنم از " مـآریـا و سویـیـنـآ " که اولین فرندام توی ویپاپ بودن کلا 🧘🏻♀️💞
بشدت به بـیـسـو علاقه دارم و میپرستمش ولی خب ³³ هفتهـس منتظرشیم اما خبری از بیسو نیست..بیسو اگه یهروزی اومدی و اینو دیدی بدون ' تا ابد عاشقتم بچه 🗣️ '
یکی از لقب هام خا𝅥نؤم ڪؤچؤلؤ ـعه 😝💞
همین دیگه زیادی حرف زدم-
سوالی داشتید بپرسید نآزنآزیا🧏🏻♀️💝
*دوباره پستش کردم میشه دوباره حمایت کنید؟ *
خـب خـب اومـدم بـرا بارِ n ـُم بیـ🗣️ـو بدم
خوشگلا من مــ︩︪ـ݂݃دی𐨆ڪا𝅥 ـم | ⅕ سالمه | ریلنیمم دریـ🌊ـا ـست | یـزد زندگی میکنم | متولد ²³ اسفندم | تایپمَم ENFJ ـعه
و در ضمن بگم که؛ رولم بائون از classy ـعه و همینطور رولم ـم ریلمه💁🏻♀️
رولم و نیمم تکه خزش نکنید 💘) )
\از خودم بگم\ فنام ، فرندام ، نسبتام زندگیمـن😭☝🏻 ¦ همونطوری که کوچیک ترین چیز خوشحالم میکنه؛ کوچیکترین چیزی میتونه اعصابمو بههم بریزه ¦ تا لحظهیاخر برای طرف مقابلم تلاشمو میکنم ولی اگه از چشمم بیوفته دیگه میزنم زیر هرچی که هست و نیست🤧 ¦ صدمو برای بقیه میزارم ¦ زود ناراحت میشم ¦ کینهاینیستم ولی بدی کسی یادم نمیره؛ همونطور که خوبیش یادم نمیره ¦ بیشتر احساسی ـم و کمتر منطقی
از علایقم اگه بخوام بگم ~
به کیپاپ و کیدراما علاقه دارم ¦ تقریبا همه آهنگایی که گوش میدمو حفظم- ¦ به خرید کردن علاقه زیادی دارم ¦ یوریز رو بشدت میپرسـ🛐ـتم ¦ عاشق بـرف ـم و..
سریالای مورد علاقم زیبایی حقیقی ` شبفرارسیده ` عشقِبدونِپیچش ` دونده دوست داشتنی ـن
فرند و نسبتای زیادی دارم و برای همشون جونمو میدم 💞 !
و باید یادی کنم از " مـآریـا و سویـیـنـآ " که اولین فرندام توی ویپاپ بودن کلا 🧘🏻♀️💞
بشدت به بـیـسـو علاقه دارم و میپرستمش ولی خب ³³ هفتهـس منتظرشیم اما خبری از بیسو نیست..بیسو اگه یهروزی اومدی و اینو دیدی بدون ' تا ابد عاشقتم بچه 🗣️ '
یکی از لقب هام خا𝅥نؤم ڪؤچؤلؤ ـعه 😝💞
همین دیگه زیادی حرف زدم-
سوالی داشتید بپرسید نآزنآزیا🧏🏻♀️💝
*دوباره پستش کردم میشه دوباره حمایت کنید؟ *
- ۱.۲k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط