{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوروک اتاکل

تفاوت وقتی مهربونه و وقتی عصبانی
مهربونه کراش تره یا عصبی ؟؟
دیدگاه ها (۶)

این منم

😥

جوووووننن

با این تفاوت ک وقتی عصبی میشم،دیگه تو روی شما واینمیسم...گذر...

دکوششش خودااااااااا😆ولی باز دکو ویلن من کراش تره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط