{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🦋🕊

🦋🕊
#پنجشنبه_های_دلتنگی💔
دلم تنگه کسی هست
که کنارم نیست
ولی جاش تو قلبم درد میکنه
زخمش
هر پنج شنبه
خونریزی میکنه...
من دلتنگتم ...
🖤🖤🖤
💔🥀🥀
دیدگاه ها (۱۷)

🦋🕊

🦋🕊

🦋🕊

🦋🕊

رفتن تو باهمه فرق میکنه ......از بلندی ها منو پرت میکنه .......

سه شنبه های جمکرانی به آهنگ نسیم جمکرانت 🕌بخوانیم نغمه یابن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط