{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ته تهش همینقدر میتونم بخونم🤣🤣🤣🤣🤣🤣✋🏼

ته تهش همینقدر میتونم بخونم🤣🤣🤣🤣🤣🤣✋🏼
دیدگاه ها (۶)

☺️🖤

✋🏼😊🖤

بدبخت نباش رفیق 😂H🤣🤣🤣❤️

سرت سلامت دلبر 😊🖤

و اما جوری که دارم تلاش میکنم درس بخونم ولی تهش.....

وقتی میگم تا تهش باهمیم همچین چیزیه..🫂✨♥️همینقدر قشنگ و عاشق...

ته این زندگی کجاست من می‌خواهم به تهش برسم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط