{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

(تو اصن عادی نیستی!

(تو اصن عادی نیستی!
دیدگاه ها (۸)

:)

🫴✨️

"ولی میدونم تو احمق نیستی"

وایبش در توانم نیس...

وقتی بهم میگن چرا جدی نیستی ؟عادی ترین رفتار کسی که فنشم 🎀😂😔...

یا خدااا این پستم چرا انقدر لایک خوردههه😭 همچنان عادی ترین و...

کجایی تو اصن:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط