{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستتـداشتــــمــ

دوستتـداشتــــمــ
دوستتدارمـــ
و دوستت خــواهمــ داشت ...
رهگذر
دیدگاه ها (۰)

😂🤭🤭

امان از دست دایی ها😂😂😂😂

دلمـ تنگ است براے دیدنت براے بغل کردنتبراے بوی عطر تنتبراے ن...

🤌

اهل اسراف نیستم اما بیشتر از اندازه دوستت دارم ....تو بدان ک...

زندگی در گذر است و آدمی رهگذر...

زندگی در گذر است و هر آدمی رهگذر))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط