{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته ام..!

خسته ام..!
دیدگاه ها (۰)

مظلوم ترین آدم کسیه که

آقای قاضی،ما زندگی نکردیم!

رنجیدم ولی خندیدم

روزی هزار بار مردیمو کسی باور نکرد!

خسته شدم خسته گشتم خسته به دنیا اومدم خسته از دنیا میرم خسته...

خسته #خسته #منم_و_تو

خسته ام خسته..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط