{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نوجوونی نکردیم و جوونی کردیم:)

نوجوونی نکردیم و جوونی کردیم:)
دیدگاه ها (۱)

ولی من از خیلی ادمای خوب بهترم :)

فقط اهنگ:)

بخدا حق:)

مشکلات خانوادگی:)

ایران جوونی مون رو از مون گرفت‌....🙂😁ما که هیچ وقت جوونی نکر...

جوونی نکردیمما تو دفتر زندگی هی می رفتیم صفحه بعد......💔😓

ما که کاری نکردیم مدیونی فکر کنی کاری کردیم مممدددییییوووووو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط