{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

....................

....................
دیدگاه ها (۶)

همه بگین ولی اگه نگین یعنی ازم متنفر ین

دلم برای این اکانتم تنگ شده:(

اولی:🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮دومی:🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐

واقعا چطوری میخواد توضیح بده🥺🥺🎀

علی الاصول فدایی ناچیز شماییم✊🏼♥️#لبیک_سیدمجتبی #ایران #جنگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط