{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آمدی جانم ب قربانت ولی حالا چرا.......

دیدگاه ها (۱۰)

ما گذشتیمو شماهم گذشت کنید.اره جوانی رو میگم

سگ.مظهر وفاداریه..اما همیشه میگن مثل سگ پشیمون میشی.......

اینو همیشه یادت باشه

هفت شهر عشق را عطار گشت.

جانم به قربانت ارباب

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟:)#دو_نیمه_ماه #محیا_دهقانی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط