{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیری یه وقت.خدایی نکرده

لایک فالو فراموش نشه. یه کامنتمون نشه ؟
دیدگاه ها (۰)

دوست دارم توی همچین جایی تنها زندگی کنم

بهتر از این هوا هم هست مگه

خداسسسسسسسسست این هوا

رسته چشم هات خیسه ولی بخواب

رویای ما همینه

هرچی که میشنوی باور نکن حتی حرف خودت

کومان;)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط