{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه زیبا 😔

چه زیبا 😔
شرح حال........👌💔🖤💔
دیدگاه ها (۵)

حقیقت تلخ....🖤❤💔

🖤😭😭🖤خدایا یعنی امسالم توفیق شرکت تو محرم‌امام حسین (ع) بهمون...

کماکان و پیوسته به یاد پیرهن آخرم هستم...بقول حضرت حافظ.خرم ...

این عمرگران میگذرد ....تا زنده ایم قدر همو بدونیم..

شرح حال این روزهای ما...!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط