{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✍اَین الهمافران

✍اَین الهمافران
باید تاریخ را دوباره تکرار کرد
باید فرماندهان سپاه وارتش اعم از بازنشسته یا شاغل طی بیانیه هایی اعلام بیعت وحمایت خودرا از نظر امام خامنه ای نسبت به تفاهمنامه اعلام نمایند.
امروز پزشکیان سوار بر شتر تجزیه وفروپاشی نظام ولایت فقیه نشسته است.
باید جمجمه ها را به خداوند منان عاریه داد وپاهای ای شتر را پی کرد تا فرایند گام به گام تسلط مجدد امریکای جنایتکاربه کشور خنثی ودشمن نا امید گردد.

تو‌اگر برخیزی همه برمی‌خیزند

هیچ کس منتظر دیگری ننشیند ، فردای قیامت همه فُرادی در مقابل حق حاضر وباید پاسخگو باشیم.

پزشکیان باید برود والسلام

#یالثارات_الخامنه_ای
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
دیدگاه ها (۰)

▪️۱تیر ۱۴۰۵_قائمشهر این تفاهم نامه توسط مردم مبعوث،به دلیل ن...

علی تنهاست اما نه در بین مردمانش بلکه در بین کارگزارانش#بازگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط