{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا حق دارن ملت

والا حق دارن ملت
دیدگاه ها (۳)

روزتونو با این اتک شروع کنیدددد

و ایننن

منی که هنوز INTP عم و شدت درون گراییم بیشتر شده

دوباره تست mbti دادم

آخ ملت هنر دارن ماهم هنر داریم 🌚💔

ملت شانس دارن ما شاااااششششش😭😭😭😭

عوااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط