{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونا مثل ادما بهم آسیب روحی نمیزن

دیدگاه ها (۱)

چرا واقعا متنفرن اینا که خیلی نازن

همیشه قرار ادم خوبی بمونم چون منو خدا ساخته نه جامعه

هیچ وقت نتونستم

یه دختر کوچولو درون منه که عاشق رنگ ابیه

از لحاظ روحی نیاز دارم به کیدرمایی که همچین وایبی بهم بده (:...

این ژل ابرو هم بامزه است هم خوب لیفت میکنه سفیدک نمیزن اگه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط