{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این پایانی نبود که ما میخواستیم

دیدگاه ها (۰)

نباید میخندیدم

شاید تو زندگی بعدی

کاش یک بار باهم حرف میزدید

خانم پاکروان چیکار کردی با ما

پایانی که همه میخواستیم😭⭐️اسکویید گیم ⭐️

و این درد پایانی نداردهمیشگیموندگارعمیق😥

ولی ما فقط یا پایان خوش میخواستیم.. هق..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط