{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی رفتی و کردی آخر سر دیونم...

ولی رفتی و کردی آخر سر دیونم...
دیدگاه ها (۳)

دیگـ متنفرم از حسی کـ ط بهش میگی «عشق»!!

یجوری رفتار میکنی باهام انگاری مجبوری...!!

دیونم کردی!!!

فک کردی از قلبم رفتی؟؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط