{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که تفاوتی نمیبینم😔👌🏻👍🏻

من که تفاوتی نمیبینم😔👌🏻👍🏻
دیدگاه ها (۰)

واسه شخص های خاصم😁🎀........یکیش هم اوما هست🙃💜

درخواستی گفته بودید تهکوک با اهنگ غمگین بزارم که گزاشتم برات...

د آخه چیکار به بچم دارید🤣🤣🤦🏻‍♀️

میخوامممم😭😭

تفاوتی نمیبینم

تفاوتی نمیبینم

من که تفاوتی نمیبینم شمارو نمیدونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط