{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسه دیگه بابا منم آدمم قلب دارم چرا هی قلبه منو میشکنی

دیدگاه ها (۶)

باید تلاش کنی

تورفتی با یکی دیگه ولی بدون هیچ کس مثل من نمیشه برات

واقعا کجایی آرزوی محال 😭🖤بابا بسه دیگه

تو زد منو پس هی.... قلب مو میدی پس کی؟ من حال خوبه اماهنوز د...

مهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط