{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه من اصلا فشاری نیستم داش

دوستم : اره تو اصلا ابدا فشاری نیستی داداش برو خودتو اوسکل کن😂😂😑😑
دیدگاه ها (۰)

همه بودن ولی.......

بابت کیفت ببخشید

خب عزیزم

نقش من در گروه کلاسی:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط