{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میشه فقط دلمو نشکنین...

میشه فقط دلمو نشکنین...
دیدگاه ها (۲۳)

.....

وییی خدا ایننن دوتااا چقددد نازن...

اگه حالت خوب میشهمهم نیراجبم اشتباه فک کن

اما میدونی مهم نیست اصلا....

خبببببب😍با سوگلی امروز شروع میکنم 🥺از اول که توی انبار دیدمش...

دلمو برد😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط