{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها منم دارم تو اعتراضات شرکت میکنم

دعا کنین بلایی سرم نیاد🫶🏻💋
دیدگاه ها (۹)

هیچ وقت نزار حرکت بعدیتو بفهمن

فدای سرم اگه یه جاهایی خراب کردم منم دفعه ی اوله که دارم زند...

پارت 2 بچها تا اخر امروز همشو پست میکنم چون خیلی کار ریخته س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط