{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه روز شرمنده میکنم کساییو که...

یه روز شرمنده میکنم کساییو که...
میگن بهش نمیرسی
دیدگاه ها (۶)

تاوان ندادید که میگید قشنگه...دلتنگ یه دور شبونه دیگه با تو ...

سلطان..

جوانیمان با نگاه کردنبه آرزوهایمان؛گذشت...!

پژو باز بودن یه خاطره ماندگار است.."

چرا دوستش داری وقتی می‌دونی تهش بهش نمیرسی؟!

سلام

https://wisgoon.com/armybts1391ای یه قبلیم بود بچه ها شرمنده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط