به قول سهراب سپهری: من نمیدانم
به قول سهراب سپهری: من نمیدانم
که چرا میگویند اسب حیوان نجیبیست؟! :))
که چرا میگویند اسب حیوان نجیبیست؟! :))
- ۵.۳k
- ۲۲ آبان ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط