{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خورد و خوراکم شد یه عمر حسرت ( :

دیدگاه ها (۰)

شاید تموم فیلم عکسامنو پاک کرده باشیم ولی با خاطرات توی زهنم...

اگه یه روز تنگ بشه دلت بازم بر میگردم بهت

کاش پدر مادرا میفهمیدناین حقو ندارن که به بهانه ی نگران بودن...

روزی حسرت این روزها را خواهیم خورد پس زیبا زندگی کنیم.

من موریانه ای هستم که خوراکم نه چوب، بلکه جان خودم است.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط