{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خبببببببببببببببببببب

خبببببببببببببببببببب
ببینین کصکشای دلم...(نشان علاقست)
اسم من از الان نیکولاسه...
نیک خواستین میتونین صدام کنین...
ی خوشگله این اسمو داد بهم🤙🏻🎀😭
دیدگاه ها (۱۶)

شبتون بخیر عشق داداشا....فردا روز بهتریه

پس بیخیالش...هر چیزی تاریخ انقضا داره داشم

تا فصل بعد من فسیل شدم🫩🫱🏼‍🫲🏻🎀

Soonliy

wepart 14نیک:..خب؟مایا: ...نیک: اگه میخوای نگومایا: هری و سا...

سیلامممم🤗اومدم از خودم بیو بدم🗿اسمم آیسانه ۱۳سالمه🙄اهل جنوبم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط