{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی پریشونه دلم...

خیلی پریشونه دلم...
دیدگاه ها (۰)

چه جمله ای؟!

چون نمیخام عاشق شم.. 🖤

خیلی دلم میخواد چون مخم خیلی پریشونه😊💔🤣👍

بی تو پریشونه دلم.....

حال پریشونه وخرابمو تسکین بده که نور این دل به نگاه شما گره ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط