{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عزیزکرده…دلم نه برگشتنتو می‌خواد نه رفتنتو قبول می‌کنه…بی

عزیزکرده…دلم نه برگشتنتو می‌خواد نه رفتنتو قبول می‌کنه…بینِ این دو تا،‌ دارم آهسته تموم می‌شم.
دیدگاه ها (۰)

سخت‌ترین قسمتش این نبود که از دستت دادم، این بود که تا آخرین...

می‌دونی چیه دلم می خواد هنوزم این انیمه ادامه داشته باشه🥺🥲

آهنگش یکجوری هست انگار آدم دلش می خواد با این آهنگ ازدواج کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط