{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تولدمون مبارک 🥳💜

تولدمون مبارک 🥳💜
امروز روزی هست که عشق و حمایت ارمیا از بی تی اس رو جشن می‌گیریم. ما ارمیا نه تنها طرفداران فوق‌العاده‌ای هستیم، بلکه خانواده‌ای بزرگ و پر از عشق و انرژی مثبت هستیم، بی تی اس به خاطر ارمیا و تلاش سختشون به اینجا رسیده و هر روز الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهانِ.
بیایید با هم این روز را جشن بگیریم هر جایی که هستیم، با عشق و شور و شوق، یادآور این باشیم که چقدر برای همدیگهه مهم هستیم. بی تی اس و آرمی‌ها همیشه با هم، در کنار هم، با عشق و حمایت، به جلو پیش می‌رویم💖✨
دیدگاه ها (۴)

روزمون مبارک🥳💞💜

این اهنگ با صدای کوکی🤌😇

وای ولی شیطان من واقعا فیلم خوبی بود و واقعا حق اینا بود که ...

وای این دوتا🤌💗

السلام علیک یا امام انس وجان ع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط