حال پست گذاشتن ندارم فندوم و گیم دندیس ورلد هم داره از هم
حال پست گذاشتن ندارم فندوم و گیم دندیس ورلد هم داره از هم فرومیپاشه..
برا کسایی که نمیدونن چرا..:
فضیه اینه
درباره دوسال پیش
ببینید خب کوئل گفت با راکس دیگه در ارتباط نیست
ولی دروغ بوده
مثلا کسایی که به راکس هیت میدادنو تو سرور دیسکوردش ساکت میکرد
نمیزاشت حرف بزنن درباره اون قضیه
بعد بعد ی مدت یه یوتیبور همه اینارو لو میده
چیزای دوسال پیشم میاره وسط
کلی پیاز داغشو زیاد میکنه
که کوئل نمیزاشته ویکتامای راکس دربارش صحبت کنن یا مثلا چی
و خیلی از فندوم بخاطر این ضیه رفتن
بعد مادریتورهای همین سرور دیسکوردشونم خیلی اذیت میکردنو اینا
کلا وضعیت جالبی نبوده
و خیلی اتفاقا افتاده و الان فندوم به چخ رفته بگی نگی
بعد دوباره کوئل گفته بود من دیگه با راکس در ارتباط نیستم
بعد بعد دوماه بعد این قضیه کوئل راکسو از سرور میندازه بیرون
خب ببینید این درامای قبلی بود
میگفت با راکس در ارتباط نیست ولی مثل اینکه بود ولی باهاش دوست نبود
فقط ارومش میکرد
بلاخره راکس یه عالمه هیتو اینا میگیرفت که حقشه از نظر من
ولیخب درباره ارتباتاط به ما هیچ ربطی نداره خب
ولی اینکه کوئل ویکتاماشو ساکت میکرد فکر اصلی دلیلیه که چیز شد
الان دارن خود کوئلو کنسل میکنن
کلا دوتا حالت داره
یا کلا خود فندوم به چخ میره
کلا دیگه بازی اپدیت نمیگیره
و دیگه پلیری نمیاد اصن بازیو بازی کنه
و پلیراشم خیلی اومدن پایین که اکثرا بچن و روباکس ندارن
کسی دیگه چیزای دندیسو سفارش نمیده
اگرم باشه بچست باز که مثلا کسی که از دراما خبر نداشته یا مثلا داره ولی مریضه
مریض که چه عرض کنم
شدت بد بودن درامارو نمیدونه
چون خیلیا تو تیک تاکو یوتیوبو اینا میگن توضیح بدن
اشتباه توضیح میدن هی پیاز داغشو زیاد میکنن
برای همین بعضیا کلا فندومو ول کردن
خلاصه اره ازونجایی که کلی ارتیستو اینا از فندوم رفتن
دیگه داره ازهم میپاشه
بعد خلاصه وقتی که اومد این داک ادام این ارتباتاط کوئل و راکسو که نمیدونیم از کجا اورده
نمیدونم یکی ازین مادریتورای قدیمی داخل دیسکورد یا یکی از دولوپر های قدیمی نمیدونم یکی ازینا از توی همین بلاش کرانچ استودیو درومده اومده بود اینارو فاش کرده بود برای داک ادام
بعد داک ادامم رفته بود که چی میگن
یکی ازین ویکتومای راکسو مجبور کرده بود که خاطراتی که دارنو بگن
که بازهم باعث میشه خود داک ادامم ادم پروبلاماتیکی بشه بعد عهه
خودم طرف هیچکس نیستم
بهت پیشنهادم میکنن شماهم طرف کسی نباشیتوی این دراما..(دندیس فنا)
چون همشون یه گندی بالا اوردن بلاخره
هیچکدوم ادم جالبی نیست بعد عهه دیگه همین
برا کسایی که نمیدونن چرا..:
فضیه اینه
درباره دوسال پیش
ببینید خب کوئل گفت با راکس دیگه در ارتباط نیست
ولی دروغ بوده
مثلا کسایی که به راکس هیت میدادنو تو سرور دیسکوردش ساکت میکرد
نمیزاشت حرف بزنن درباره اون قضیه
بعد بعد ی مدت یه یوتیبور همه اینارو لو میده
چیزای دوسال پیشم میاره وسط
کلی پیاز داغشو زیاد میکنه
که کوئل نمیزاشته ویکتامای راکس دربارش صحبت کنن یا مثلا چی
و خیلی از فندوم بخاطر این ضیه رفتن
بعد مادریتورهای همین سرور دیسکوردشونم خیلی اذیت میکردنو اینا
کلا وضعیت جالبی نبوده
و خیلی اتفاقا افتاده و الان فندوم به چخ رفته بگی نگی
بعد دوباره کوئل گفته بود من دیگه با راکس در ارتباط نیستم
بعد بعد دوماه بعد این قضیه کوئل راکسو از سرور میندازه بیرون
خب ببینید این درامای قبلی بود
میگفت با راکس در ارتباط نیست ولی مثل اینکه بود ولی باهاش دوست نبود
فقط ارومش میکرد
بلاخره راکس یه عالمه هیتو اینا میگیرفت که حقشه از نظر من
ولیخب درباره ارتباتاط به ما هیچ ربطی نداره خب
ولی اینکه کوئل ویکتاماشو ساکت میکرد فکر اصلی دلیلیه که چیز شد
الان دارن خود کوئلو کنسل میکنن
کلا دوتا حالت داره
یا کلا خود فندوم به چخ میره
کلا دیگه بازی اپدیت نمیگیره
و دیگه پلیری نمیاد اصن بازیو بازی کنه
و پلیراشم خیلی اومدن پایین که اکثرا بچن و روباکس ندارن
کسی دیگه چیزای دندیسو سفارش نمیده
اگرم باشه بچست باز که مثلا کسی که از دراما خبر نداشته یا مثلا داره ولی مریضه
مریض که چه عرض کنم
شدت بد بودن درامارو نمیدونه
چون خیلیا تو تیک تاکو یوتیوبو اینا میگن توضیح بدن
اشتباه توضیح میدن هی پیاز داغشو زیاد میکنن
برای همین بعضیا کلا فندومو ول کردن
خلاصه اره ازونجایی که کلی ارتیستو اینا از فندوم رفتن
دیگه داره ازهم میپاشه
بعد خلاصه وقتی که اومد این داک ادام این ارتباتاط کوئل و راکسو که نمیدونیم از کجا اورده
نمیدونم یکی ازین مادریتورای قدیمی داخل دیسکورد یا یکی از دولوپر های قدیمی نمیدونم یکی ازینا از توی همین بلاش کرانچ استودیو درومده اومده بود اینارو فاش کرده بود برای داک ادام
بعد داک ادامم رفته بود که چی میگن
یکی ازین ویکتومای راکسو مجبور کرده بود که خاطراتی که دارنو بگن
که بازهم باعث میشه خود داک ادامم ادم پروبلاماتیکی بشه بعد عهه
خودم طرف هیچکس نیستم
بهت پیشنهادم میکنن شماهم طرف کسی نباشیتوی این دراما..(دندیس فنا)
چون همشون یه گندی بالا اوردن بلاخره
هیچکدوم ادم جالبی نیست بعد عهه دیگه همین
- ۵۵۲
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط