{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیشب ساعت ۴ خواستم برم آب بخورم به تاریکی نگاه کردم گفتم

دیشب ساعت ۴ خواستم برم آب بخورم به تاریکی نگاه کردم گفتم دو دیقه آدم باش میخوام آب بخورم 😅
دیدگاه ها (۷)

فردا به گااااااا میرم

هیی

واو

هیچ وقت به کوک یونگی نامجون بچه نمیدم😅

ادیت جدیدمم. آیدیم روشه کپی کنید سکته میک- اره خلاصه.. از دی...

خب خب سلام سیسی ها و داداشای عزیز من برگشتم گریه هامم کردم س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط