{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم اینو از منبعم آوردم یا از یه پیج تو ویسگون

نمیدونم اینو از منبعم آوردم یا از یه پیج تو ویسگون
ولی اگه ازت اصکی رفتم ببخشید
دیدگاه ها (۰)

نمیدونم اینو از کی اصکی رفتم ،ولی بابت اصکی شرمنده😅🤣🤐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط