{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی وقت بود میخواستم یه چیزی بهت بگم

خیلی وقت بود میخواستم یه چیزی بهت بگم
.
.
.
.
از مغزت استفاده کن😂🤷🏻‍♀️
دیدگاه ها (۸)

تکمیل شد😂

وای دقیقاااا🤣🤣🤣🤣

به نظرتون کی به شربت عقل نیاز داره؟🤔😂

تتو مخصوص ادمای پولدار......گفتم پولدار رفیق ما که پولدار نی...

نشد بهت بگم خیلی چیزا مجبورم بگم به این دفتر رو.......

اثرات بعد از جنگ یکی اینو برام فرستاد گفت

حاجی اه نمی‌دونم ام اااا ولا ولش یه چیزی میخواستم بگم ولش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط