{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا؟؟

چرا؟؟
دیدگاه ها (۰)

آهنگشو دوس دارم🤲🏻😭

I'm on your side:))))#sad #lonely

yeah I'm fucking lonley

🫠

لطفاً پیج ما را فالو کنید

تصاویری زیبا ،از قدرت ولتاژ و ،تخلیه انرژی ..صاعقه ،هنگام برخورد با زمین 🌩⚡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط