{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط دخترا این رو درک میکنن

فقط دخترا این رو درک میکنن
دیدگاه ها (۳)

بد ترین حس دنیا

نظرت چیه ؟

قطعا

خوشبختی یعنی این

حسی که فقط دخترا درک میکنن..... 🫠

فقط دخترا درک میکنن:)خیلی بده 😭💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط