{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی بیاد باهام رل بزنهههههههههههه

یکی بیاد باهام رل بزنهههههههههههه
مردم از سینگلییییییییییییییییییییی
اخه چرا من باید سینگل باشممممممممم⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩
دیدگاه ها (۱۹)

من رل میخوام🌚💔🤝

نه اخه میخوام بدونم چی فکر کردین با خودتون......تو خواب ببین...

شدیدا میخوام یکی بیاد پیویم باهام حرف‌ بزنه حوصلم خیلی سر رف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط