{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینکه مثبتم نشان از کصخلیم نیست فقط چاره ی دیگه ای ندارم

اینکه مثبتم نشان از کصخلیم نیست فقط چاره ی دیگه ای ندارم .
من یه جادوگر تنهام :)
اگه هم مسخره ام کنی مهم نیست !
دیدگاه ها (۳۲۵)

:)

#استوری_درخواستی

خواستم ازتون یه تشکری بکنم

دیگه برای کپشن ایده ای ندارم جز اینکه بگم......................

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط