{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید دایرکت رو بستم..حالم خوب نیس..نمیخوام حال شما ها ر

ببخشید دایرکت رو بستم..حالم خوب نیس..نمیخوام حال شما ها رو هم بد کنم..یکم اوکی تر شدم باز میکنم..
دیدگاه ها (۵)

یکی بیاد هولم بده من بیوفتم از پشت بوم..:)

من انقدر آدم بدی ام که همه ترکم میکنن..؟

**گریه ی بیشتر..

من؟؟نه بابا اصلا

♡قشنگام من دلم برای یونتان تنگ شده و خودم حالم خوب نیست...بب...

احساس میکنم پروف خوب نیس اگه اوکی نیس بگین اون یکیو بزارمادی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط