{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما هم خدایی داریم

ما هم خدایی داریم
دیدگاه ها (۰)

لباس زیر ناموست رو مدیون همون شهدایی!پ ن : این یارویی که این...

خدایی چیزی جز حق داریم؟ 😂

حقققققققق

یه دفاع خدایی مثل راموس برای الکلاسیکو نیاز داریم.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط