{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واااااالا.....متوجه نشدین هنوز

🙊🙊🙈🙈🤌🤌🤭🤭🤭
دیدگاه ها (۲۰)

پیام بدین همین الان.....تو کهکشانشی

🤌🤌🤌🏃🏃🚗🤏🤏🤭🤭🤭

🤌🤌🤏🤏🤭🤭🤭🤭🤭

🤭🤭🤭🤭🤭🤌🤌🙋🙋

🩻: ادیت رو ریدم ببخشید چون ساعت 2 صبح ادیت زدم🤓اگه متوجه نشد...

حقه های قدیمی...خسته نشدین؟حتی جمله بندی های متن هم درست نیس...

خاک تو سرتون که اخرش هیچ 💩نشدین شما دوتا✌️💩👑💩🤧🤧🤧

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط