{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو یه استکانم سرد وگرم کنی  تَرَک میبینه؛

تو یه استکانم سرد وگرم کنی  تَرَک میبینه؛
دل آدمیزاد که دیگه جای خود داره
غمـ تاابد
قاصدک
تنها
دیدگاه ها (۰)

بهم گفت رهاش کن، گفتم چطوری؟ گفت دیگه سراغش رو نگیر، بهش تکس...

غم تاابـد قاصدک تنــــــها

...علت بعضی از افسردگی‌هاغم نیستبلکه خشمهخشمی که نتونستی برو...

غمـ تاابد ـ قاصدک ـ تنها ـ

۱۸ ۱۹ دی ماه ۴۰۴

قاصدک سوز نفس را تو میدانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط