{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💞

💞
دیدگاه ها (۱۱)

وقتی زياد بقيه رو بخندونی، كسی دركی از ناراحتيت نداره :) ]

❤💫

گفــت : با پدر يه جمـــله بســـازگفتــم: من با پدر جمله نميس...

گفت و گو نیس

مهم است؛ مهم است در چه محیطی قرار بگیریوبا کدام آدم ها و با ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط