{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم آدم.

منم آدم.
وقتی میخورم زمین تکه تکه میشم🥺🥺🥺
دیدگاه ها (۰)

ولی این آهنگ امینم🖤🖤🖤💔💔

💔💔💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭

مونبین😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭...

ولی این مدل دم اسبی آریانا به هر کسی نمیادا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂...

فقط منم که عصبانی میشم این گوریل همه چیو میخورم؟🗿✨️

این منم وقتی مریض میشم😂

میخورم زمین هوا میرمممم...لایک یادت نره🌀😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط