{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسه قلبم💕

واسه قلبم💕
دوسش دارم😉
دیدگاه ها (۰)

میشه منو بغل کنی🙆🙆

سلام عشقم😊قلبتو بدش من💕

نفس منه💙

وای میلزه دلم💕تو که میخندی برام😊

من خیلی دوسش دارم نتونستیم خداحافظی کنیموولی همیشه تو قلبم ج...

.واسه اونی که دوسش داری جنگ راه بنداز غرور واسه ترسو هاست🙂♥️...

دوسش دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط