{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی وسط تعزیه یهو طراح کنکورو ببینی😂😂

وقتی وسط تعزیه یهو طراح کنکورو ببینی😂😂
دیدگاه ها (۳)

دیر لود میشد😂😂

تو مدرسه ازین کارا با پلاستیک زیاد میکردیم😂

عخی😂

تو اون لحظه اولین آهنگی که به ذهنت برسه رو میزنی

غیبتتت بعد خودتم یهو میری وسط👀

وقتی دارن لباس میپوشن یهو میری تونامجون:سکته کردممممم،اه قلب...

وای مثلا داری آهنگ آروم گوش میدی یهو آهنگ فانک میاد وسط!☠️🤡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط